Loading...

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 Portal Admin 3 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر مردانه مد تو مژار


برند گوچی ادکلن اصل مد تو مژار را در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند گوچی همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
گوچی در ایتالیا ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت ایتالیا هستید، مد تو مژار می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Made to Measure از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویاییشرقی ادویه ای. قرار داده است. طبیعت عطر مد تو مژار خنک است. عطرسازان مطرحی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم هستند.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، اسطوخودوس ، بادیان رومی، شکوفه پرتقال ، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح دارچین ، جوز ، دانه سرو کوهی ، نیلوفر آبی ، آلو قطره طلا، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. کهربا، نعناع هندی ، چرم ، لابدانیوم از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای مردانه خريد عطر اينترنتي مد تو مژار به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی مد تو مژار کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
عمومی
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید